Employment Attorney Employment Attorney .

Employment Attorney

چرا بايد سايت داشته باشيم؟

 

امروزه با توجه به افزايش اينترنت و فضاي مجازي هر فردي را در كسب و كار خود به فكر وا مي دارد كه علت نياز طراحي سايت چييست و چرا بايد براي حرفه ي خود سايتي داشته باشد؟در اين مقاله مي خواهيم بدانيم چرا بايد سايت داشته باشيم؟

 

هر فردي كه نياز به تجارت الكترونيك را در زمينه ي كاري خود ببيند براي هر نوع فعاليت اقتصادي به ساخت وب سايت نياز دارد.هر كسب و كاري هرچند كوچك براي معرفي محصولات و خدمات خود نياز به طراحي وب سايت دارد به عبارتي يك سايت مي تواند نقش يك بروشور تبليغاتي را براي شما بازي كند حتي با امكاناتي بسيار بيشتر از يك بروشور ساده. شما با استفاده از يك سايت اينترنتي مي توانيد به راحتي محصولات خود را به بازديد كنندگان خود معرفي كنيد.

 

همچنين از يك سايت اينترنتي مي توان براي ايجاد ارتباط مؤثر ميان اعضاي يك سازمان هم استفاده كرد به صورتي كه هر يك از اعضا در هر جا كه باشند بتوانند به اطلاعات مورد نياز خود از طريق سايت سازمان دسترسي پيدا كنند، از آخرين اخبار مطلع شوند و آخرين تغييرات را مشاهده كنند.

 


از ديگر مزاياي ساخت سايت فروشگاهي فارسي قابل دسترس بودن در شبانه روز مي باشد.يك وب سايت به كسب و كار يا سازمان شما اين امكان را مي دهد كه به صورت شبانه روز 24 ساعت هر 7 روز هفته 356 روز سال باز باشد. داشتن يك وب سايت معادل داشتن يك كارمند مشغول به كار تمام ساعت حتي در تمام تعطيلات مي باشد.

براي پيشي گرفتن از رقباي خود طراحي سايت حرفه اي مي تواند يك مزيت روشن براي شما باشد.با طراحي سايت مي توانيد بازاريابي خود را گسترش دهيد و ميزان درآمد خود را بالا ببريد.

بالا بردن اعتبار حرفه ي شما توسط وب سايت يكي ديگر از دلايل ساخت وب سايت مي باشد.داشتن يك وب سايت اعتماد مشتري را به كسب و كار شما بهبود مي بخشد و از كسب و كار شما يك شركت محترم و معتبر خواهد ساخت. و تصوير كلي كسب و كار خود را به عموم مردم بهتر جلوه خواهد داد و به نوبه خود باعث افزايش اعتماد مشتريان خود نسبت به سازمان و يا كسب و كار شما خواهد بود.


با توجه به اينكه روز به روز افراد بيشتري به اينترنت دسترسي پيدا مي كنند وجود يك وب سايت مي تواند شهرت كسب و كار شما را بيش از آنكه شما تصور مي كنيد بيشتر كند و اين خود يك امتياز براي بدست آوردن درآمد بيشتر مي باشد. يكي از نكات كليدي براي طراحي وب سايت دسترسي سريع مشتريان به محصولات شما مي باشد كه حتما در طراحي سايت بايد در نظر گرفته شود.

 

 

استفاده از ايميل ماركتينگ 

با كمك ايميل ماركتينگ مي‌توان به سرعت جديدترين امكانات و سرويسها را به اطلاع مشتريان رساند و مرتب با آنها در ارتباط بود

دليل ارزان بودن طراحي سايت
دليل ارزان بودن سادگي يا ضعف كيفيت نيست ، بلكه كيفيت و امكانات همچنان در بالاترين درجه اولويت هستند ، تنها به اين دليل اين سروريسها ارزان هستند كه ما از CMS هاي از پيش ساخته شده براي راه اندازي سايت استفاده ميكنيم ، و كد نويسي مجدد صورت نميگيرد.

 

درج محصولات يا نوع خدمات كسب و ‌كارتان 

شما عزيزان با استفاده از وب سايت براي كسب و كارتان مي توانيد تمامي محصولات خود را به همراه جزئيات محصول براي كاربران نمايش بدهيد و در صورت جلب رضايت مشتري محصول خود را به صورت آنلاين و اينترنتي به فروش برسانيد،و يا كسب و كار شما از نوع خدماتي است مي توانيد با استفاده از وب سايت به افراد نوع خدماتي را كه ارائه مي دهيد را معرفي كرده سپس شروع به فعاليت كنيد. شايد بگوييد ما در اينستاگرام يا پلتفرم‌هاي ديگر نيز مي‌توانيم همين قابليت را داشته باشيم اما چرا وب سايت بايد داشته باشيم؟ جواب ما به شما اين است كه زماني كه تعداد محصولات خود از يك حدي بيشتر شود كاربران فضاي مجازي پلتفرم‌ها از گشتن خسته مي‌شوند و به سراغ رقباي شما مي‌روند و شما يك مشتري واقعي را از دست خواهيد داد.

توجه كابران به ديگر محصولات شما

بارها برايتان اين اتفاق افتاده است اگر شما به يك فروشگاه برويد تنها براي خريد چند محصول لازمه‌ي خود با كيسه‌هاي پر از خريد خارج شده‌ايد درحالي كه هنگام شروع شما قصد خريد چند جنس را داشته‌ايد و الان اجناس ديگر را هم خريده‌ايد. اين اتفاق دقيقا براي كاربران و مشتريان شما در بعد از وب سايت شما هم مي‌افتد زيرا محيط وب سايت‌ها ترجيحا كاربر پسند طراحي مي شود و كاربر برخلاف پلتفرم ها كمتر احساس خستگي مي‌كنند و همين باعث مي‌شود كاربر به ديگر محصولات شما هم نگاهي بياندازد و همين كار باعث به وجود آمدن حس نياز به محصولات شما پيدا كند و ميزان خريد خود را افزايش دهد.

اقتصادي و مقرون به صرفه بودن

شما عزيزان با طراحي وب سايت و اپليكيشن و اتصال آن به گوگل سرچ كنسول براي كسب و كار خود در هزينه ها صرفه جويي خواهيد كرد و تنها هزينه اي كه شما براي وب سايت خود پرداخت مي كنيد هزينه هاست و دامنه است كه بصورت دوره اي است {سه ماهه،شش ماهه،سالانه} و شما بايد پس از به اتمام رسيدن هر دوره آن را تمديد كنيد. قاعدتا بعد از گذشت چند سال، سايت نياز به طراحي مجدد داشته كه اين فرايند نيز هزينه‌اي كمتر از طراحي سايت دارد. لذا مي‌توان گفت با يك هزينه اوليه مي‌توان صاحب سايتي شد كه سال‌ها مشتريان را به سمت خود جذب كرده و باعث درآمدزايي خواهد شد. قطعا هزينه پرداخت شده بابت وب سايت در مدت زمان كمي با سود بالا به صاحبان كسب‌وكار باز مي‌گردد.

 

سئو چيست؟

اكثر برندهايي كه مي بينيد موفق اند داراي سايت هاي سئو شده هستند. ميشه گفت سئوسايت برندسازي امكان پذير نيست و اصلا فايده اي هم ندارد. شما از طريق سايت تان مي توانيد برندسازي خود را انجام دهيد. هر چيزي كه در سايت شما منتشر مي شود و يا هر خدمت يا محصولي كه ارائه مي كنيد باعث ارتقاء برندتان مي شود.

كسب اعتماد مشتريان و جذب مشتريان جديد

طبق آمار جهاني حدود ۴ ميليار آدم در سراسر جهان از اينترنت استفاده مي كنند، از اين ۴ ميليارد بيش از ۹۰ درصد بصورت اينترنتي خريد كرده و يا با شركتي در ارتباط هستند. وجود يك وب سايت تاثير به سزاي در جذب مشتريان جديد دارد.

گسترش روش‌هاي تبليغاتي

با كمك يك وب سايت مي توانيد شيوه ي تبليغات خود را متفاوت كنيد. از مهم ترين و سودمندترين تبليغات اينترنتي، تبليغ گوگل است. اين تبليغات دقيقا زماني نمايش داده ميشود كه كاربران دقيقا كلمات مرتبط با شما را جستجو كنند.

براي مثال شما يك شركت طراحي دكوراسيون داريد، با كمك تبليغ گوگل مي توانيد كاري كنيد كه با سرچ “دكوراسيون منزل” كاربران به سايت شما هدايت شوند.  علاوه بر تبليغات گوگل شما مي توانيد تبليغات ديگري نيز انجام دهيد. براي مثال با تبليغ در شبكه هاي اجتماعي و هدايت كاربران به سايت مي توانيد به راحتي مخاطبان را جذب كنيد.

دسترسي ۲۴ ساعته

وب سايت شما در هر زمان از روز باز است و همواره اطلاعات و محصولات يا خدمات شركت شما را در تمامي ساعات شبانه روز و روزهاي تعطيل در اختيار كاربران و مشتريان قرار مي دهد و آنها اطلاعات مورد نياز را در مورد شركت بدست مي آورند.

 

گوگل به جاي ۱۱۸

قديما با هر جا كار داشتيم سريع به ۱۱۸ زنگ ميزديم و شماره رو ميگرفتيم، ولي امروزه مردم در گوگل برند خودشون رو جستجو ميكنند و از طريق مسيرياب ها راهي آنجا ميشوند، پس چه بهتر كه سايت فروشگاهي نيز براي خود داشته باشيد و مشتري بدون صرف زمان و مسافت كالاي خود را سفارش دهد.

پشتيباني

با توجه به اينكه اكثر فروشگاه ها و مجتمع هاي تجاري ۱۲ ساعت باز هستند، اين محدوديت براي سايت فروشگاهي شما وجود ندارد و مشتري ميتواند با ثبت تيكت مشكل خود را با شما در ميان بگذاريد چه بسا اينكه امروزه از طريق واتساپ و پيام رسان هاي ديگر نيز امكان پاسخ گويي به مشتري را نيز داريد.

حفظ محيط زيست و خلاص شدن از مشكلات بروشور

تمام شركت‌ها، ادارات، فروشگاه‌ها و كسب و كارها روزانه حجم زيادي از كاغذ را هدر مي‌دهند. چرا كه بروشورهاي زيادي هست كه بايد متناسب با كار خود طراحي و چاپ كنند و به دست مشتريان خود برسانند. انواع اقسام بروشورهاي آموزشي، تبليغاتي، مناسبتي و …. داشتن يك وب سايت، راهي است براي نجات درخت‌هايي كه به كاغذهاي بروشور تبديل و در نهايت روانۀ سطل زباله مي‌شوند.

اگر هم نمي‌خواهيد به درختان فكر كنيد، به هزينه و انرژي خودتان فكر كنيد كه حالا بعد از تمام شدن چاپ بروشورها بايد به فكر توزيع و پخش آن بيافتيد. با داشتن يك وب سايت به راحتي تمام اين هزينه‌ها را مي‌توانيد دور بزنيد. مشتريان بالقوۀ شما مي‌توانند به طور آنلاين از تمام محصولات و خدمات شما آگاه شوند و در سايت شما در مورد آنها بخواند.

 

داشتن يك رسانه

با داشتن يك وب سايت، شما يك رسانه خواهيد داشت. جايي كه مي‌توانيد حرف خود را بزنيد و با مخاطبان خود در ارتباط باشيد. داشتن وب سايت، فرصتي است براي آنكه درباره تخصص خود بنويسيد و به مخاطبان آموزش دهيد. مي‌پرسيد اينكار چه اهميّتي دارد؟ مشخص است. وقتي شما مقالات آموزنده در زمينه كاري خود داشته باشيد، مخاطبان راحت‌تر به شما اعتماد خواهند كرد و آگاهانه‌تر به سراغ شما مي‌آيند.

پيدا كردن مشتريان وفادار

پس از طراحي فروشگاه آنلاين  و همچنين فعاليت مستمر و جلب رضايت كاربران مشترياني وفا دار پيدا خواهيد كرد.به طوري كه كسب و كار شما اعتماد كامل افراد را با خدمات و محصولات خوبي كه ارائه مي دهيد بدست مي آورد و به همين سبب افراد به راحتي به كسب و كار شما اعتماد مي كنند و سفارشات خود را از وب سايت شما انجام خواهند داد.

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۹:۴۶ توسط:Reza موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :